Wyzwania

Szykujemy dla Was prawdziwe wyzwanie wodniackie na rzece Rawka, gdzie niebezpieczeństwo czycha z każdej strony. Płynąc kajakiem zdajemy egzamin sprawności fizycznej i techniki kajakowej. Urok spływu Rawką polega na ciągłej emocji, każda zmiana warunków atmosferycznych powoduje zmiany układu przeszkód na wodzie. Wymaga od kajakarzy silnej woli, samozaparcia, nieustępliwości, umiejętności i techniki pokonywania przeszkód (zwałek) i doświadczenia. Niektóre przeszkody pokonuje się górą lub dołem, inne w półzanurzeniu (przechylając kajak). Rawka silnie meandruje, miejscami zwęża się lub tworzy rozlewiska, a głębokość waha się od 0,4 m do ponad 2 m. Rawka ma cechy charakterystyczna dla rzek górskich jak bystrza, cofki, progi, odwoje a miejscami szybki nurt.

Przez pierwsze dwa dni Festiwalu czeka na Was rozgrzewka. Czas i długość spływów będzie stopniowo zwiększał się tak, żeby w sobotę osiągnąć „dwunastogodzinny” stopień trudności. Bez przerw, w ciągłym napięciu, z wieloma przeszkodami, z konkurencją „na karku” będziecie walczyć o zwycięstwo. Tylko jedna dwuosobowa załoga otrzyma najwyższe wyróżnienie TOP RAWKING.

6.06 czwartek - trasa od Samic do Babie Lato. Czas - ponad 4 godziny
7.06 piątek - trasa od Suliszewa do Babiego Lata. Czas - ponad 7 godzin
8.06 sobota - trasa od Dolecka do Babiego Lata. Czas – około 12 godzin

W dniu 9 czerwca spływy rekreacyjne dla chętnych. Skala trudności to WWII: dość trudny, tylko dla doświadczonych. Szybki prąd. Podwodne skały i głazy, zwalone drzewa, mnóstwo gałęzi. Udział mogą wziąć osoby doświadczone, nie raz spływające rzeką. Długość trasy wymaga siły i cierpliwości. Ilość przeszkód wymaga od zawodnika spostrzegawczości i szybkich, umiejętnych zwrotów.

Hero Wod - zwany Murph, to jeden z najtrudniejszych i najbardziej znanych crossfitowych treningów. Nie trzeba być komandosem by ukończyć ten trening. Wystarczy wola przesuwania swoich granic. Każdy może dopasować Murpha do swoich możliwości. Proponujemy 4 poziomy.

Ekspert: w kamizelce o masie 9 kg przebiegnij 1600 metrów, a potem kolejno zrób 100 podciągnięć, 200 pompek i 300 przysiadów. Na koniec znowu przebiegnij 1600 metrów.

Expert Light: w tej wersji możesz dzielić powtórzenia. Na przykład, zrób 20 serii po 5 podciągnięć, 10 pompek i 15 przysiadów. Bieg bez zmian.

Bohater Hero: główne zasady pozostają jak w wersji Expert Light, ale żeby ułatwić sobie życie, możesz zrezygnować z wykonywania treningu w kamizelce.
Bohater Hero Light: Zrób połowę wersji Bohater, czyli 800 metrów biegu, 50 podciągnięć, 100 pompek, 150 przysiadów i 800 metrów biegu, znowu bez kamizelki.

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE

OPIS WKRÓTCE